Bereikbaar op werkdagen van 08.00 - 17.00 uur

Helpdesk

Op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 17:00

E-Zorg heeft een telefonische helpdesk met een directe ingang voor haar klanten. De helpdesk wordt bemand door eigen helpdeskmedewerkers, productspecialisten en netwerkspecialisten. Door de klantgerichtheid, expertise en kennis van de zorgprocessen kunnen vragen en problemen vaak direct beantwoord en opgelost worden.

Op werkdagen van 08:00 tot 17:00

Optie 1: Technische vragen
Optie 2: Administratieve vragen
Optie 3: Commerciële vragen

Helpdesk van E-Zorg is uiteraard ook bereikbaar via e-mail of Zorg Messenger.

Wij gebruiken Teamviewer om op afstand u zo goed mogelijk te kunnen helpen mocht u problemen ondervinden met onze diensten.

Download Teamviewer

Info

De telefonische helpdesk van E-Zorg bestaat uit drie teams: techniek, administratie en advies & verkoop. Het helpdesk team techniek kan helpen met vragen over technische problemen, storingen, aanpassingen van configuraties etc. Aan het team administratie kunnen vragen worden gesteld over onder andere de facturatie, lopende orders, aanpassingen klantgegevens en incasso’s.

Het team advies & verkoop kan vragen beantwoorden over het aanpassen van de bestaande E-Zorg verbinding zoals bijvoorbeeld het upgraden van de bandbreedte of het verhuizen van de aansluiting. Daarnaast adviseren zij nieuwe klanten over de mogelijkheden van de E-Zorg dienstverlening.

Toegang tot de E-Zorg telefonische helpdesk is inbegrepen bij de E-Zorg verbinding. Dit betekent dat er geen extra kosten in rekening worden gebracht als er met hen wordt gebeld, zogeheten service calls.